Pages

Tuesday, 1 January 2013

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ျပဳျပင္တည္ေဆာက္မည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း စီမံကိန္း

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ျပဳျပင္တည္ေဆာက္မည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း စီမံကိန္း၏ Main plan တြင္ သီလ၀ါ အထူး စီးပြားေရးဇုန္အထိ ေဖာက္လုပ္မည္ 
        သီလ၀ါဆိပ္ကမ္းအနီး အသံုးမျပဳေတာ့ေသာ ရထားလမ္းပိုင္း တစ္ခုႏွင့္ ရထားတြဲေဟာင္းအား ေတြ႔ရစဥ္
ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ျပဳျပင္တည္ေဆာက္မည့္ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္း စီမံကိန္း၏ Main Plan တြင္ သီလ၀ါဆိပ္ကမ္း အထိ ေဖာက္လုပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း မီးရထား၀န္ႀကီးဌာန တာ၀န္ရိွသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္း စီမံကိန္းအား လာမည့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလမွစ၍ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ေလ့လာ တုိင္းတာမႈမ်ားႏွင့္ ျပဳျပင္စမ္းသပ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္သည္။



ယင္းေနာက္ ဒီဇုိင္းဆြဲျခင္း၊ အဆင့္ဆင့္ အပုိင္းလုိက္ အေကာင္အထည္ေဖာ္မႈမ်ားႏွင့္ Main Plan အား အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ျပဳျပင္တည္ေဆာက္ သြားမည့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္း Main Plan တြင္ သီလ၀ါဆိပ္ကမ္း စီမံကိန္းအထိ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္း ေဖာက္မည္ဆုိသည္မွာ အမ်ားျပည္သူသြားလာႏုိင္ေရး အဓိကက်သည့္ေနရာ ျဖစ္လာႏုိင္ေသာေၾကာင့္ဟု အဆိုပါ တာ၀န္ရွိသူက ဆုိပါသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း စီမံကိန္း၌ ျဖတ္လမ္းက်ယ္မ်ားလည္း ထည့္သြင္းတည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔ျပင္ လက္ရွိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ ပတ္လမ္းဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲတည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎၏အဆိုအရ သိရသည္။

မီးရထား၀န္ႀကီးဌာနမွ ႐ုံးအဖြဲ႕မွဴး ဦး၀င္းေနာင္က “ကြၽန္ေတာ္တုိ႔အေနနဲ႔ အဓိကတုိးခ်ဲ႕ေဖာက္လုပ္ရာမွာ လူသိပ္သည္းမႈမ်ားတဲ့ ေနရာေတြကုိ ဦးစားေပးေဖာက္လုပ္သြားမယ့္ အစီအစဥ္ေတြ ေရးဆြဲသြားဖို႔ ရွိပါ တယ္။ ေနာက္ၿပီး သီလ၀ါပေရာဂ်က္က အလုပ္အကုိင္အခြင့္အလမ္းေတြ အမ်ားဆုံးျဖစ္ေပၚလာမယ့္ ေနရာျဖစ္ႏုိင္တဲ့အတြက္ ထည့္သြင္းေရးဆြဲၿပီး အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖုိ႔ စီစဥ္သြားမယ္” ဟု ၎က ေျပာၾကား သည္။

ယခုေဖာ္ထုတ္မည့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္းႏွင့္ ေနာင္လာမည့္ ရထားလမ္းစီမံကိန္းမ်ားတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ အတုိးႏႈန္းသက္သာေသာ ေခ်းေငြမ်ားကုိလည္း ထုတ္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလုိင္းေပါင္း ၂၁ လုိင္းရွိၿပီး ငါးမိနစ္လွ်င္တစ္ႀကိမ္ ေျပးဆြဲ လ်က္ ရိွကာ တစ္ရက္လွ်င္ေခါက္ေရ ၂၀၀ ခန္႔ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။

၂၀၁၅ ခုႏွစ္မတုိင္မီ သီလ၀ါဆိပ္ကမ္းအား အၿပီးသတ္ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ရန္ ဂ်ပန္-ျမန္မာႏွစ္ႏုိင္ငံစာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ ဆုိထားေၾကာင္း၊ ထို႔ျပင္သီလ၀ါ အထူးစီးပြားေရးဇုန္အား ၂၀၁၃ ခုႏွစ္တြင္ စတင္တည္ေထာင္ရန္ အတည္ျပဳခဲ့ၿပီး ဂ်ပန္-ျမန္မာပူေပါင္းကာ ဟက္တာ ၄၅၀ အား ပထမအဆင့္ျဖင့္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ မည္ ျဖစ္ၿပီး လုပ္သားအင္အား ၄၅၀၀၀ ခန္႔ကုိလည္း အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္းမ်ား ရရိွႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြတို ့၏ ေဆြးေႏြးမူ ေဝဖန္မူအား လိူက္လွဲစြာ ၾကိဳဆိုပါသည္

လြတ္လပ္စြာ ေဆြးေႏြးနိုင္ပါသည္